juz back

Asalamualaikum =)


Hai there..hari ni aku juz kua makan and bejalan dengan mama and family my sis kat jj s2..(tu jelah tmpat yang boleh pegi kalau kat sermban kan)=(
walau pun shik-shik situ je , tapi berbaloi coz we all mmng susah nak macam ni..
ye lah semua nye bz dengan job masing2 kan..
(>.<)

Dan esok bermule lah hari yang sangat bz gile dan gile..
hemm dan aku nak bg taw jugak ni blog aku pun akan lambat lah aku up date ye..
heee(cerite sebena yang aku nak bagi taw) wekk..!!

ky lah aku kene tido awal hari ni sok nak bagun sebelom subuh..
hahaha
(macam yo je kan)
(^.^)

ups..!! lupe plak tok yuu yin , aniq and nisa yang akan tahu keputusam PMR tu..
bawak2 bsaba ye..
macam yang kak ila kate kan sebelom ni kalau dapat A A A A A A
hadiah nye pun A A A A A A lah gak..
tapi kalau B B or C C
hadiah nye B B or C C lah yang awak-awak dan kamu-kamu akn dapat ye..
tapi kak ila tau korng mmng the best punye
(>.<)
so akan kopak lah kak ila lagi dua hari ni..
(huhh!! kene kurang kan makan and shupink dari sekarng)
huk..! huk..! huk..!



No comments:

Post a Comment