i-cty

Assalamualaikum =))


Hemm lagi sekali dan lagi dan lagi dan lagi sekali aku lambat update blog..
sorry lah u'll sekarang bz sikit dengan wedding lorh..
so macam biase aku akan update semue story yang tersimpan ni..

minggu lepas dan lepas kot..aku and family menambah kan penat untuk keluar berjaln kat i-cty.. =))
Org laen dah muak nak g i-cty tp aku and family baru nak sampai sane kan..
heee..
u'll tgk je lah pic yang ade ni ye...coz kalau nak cite panjang lebar la pulak kan..




*org kata muke aku dan die same*
betul ke same ek..?
(^.^)


*sambil menyelam minum air*
heee
merase jugak aku naik kude pusing~pusing ni
Vvv

 *sape nak buah..?*
meh cini i nak belanje..


 *Amboi makin meriah i-cty*


*In Love*

 *suke nye hati aku ni*
(*_*)


 *pokok dengan badan aku dah same besar*
(macam la aku ni kurus sangat kan)
(^.^)

*Mario nak bawak Haq jalan~jalan ye*
(cool je haq dapat dok kat mario tu)


*sedih nye muke aurah ummi ni*
ape tak nye tgu kude tu pusing , tak pusing~pusing
ponek aurah tgu
(aku pun pusing bace ape aku terangkan ni)
($_^)


 *cuti~cuti i-cty*
I kile..!!


 *wah banyak nye haiwan berlampu*
org kg pg bandar ni lah yang terjadi
hahaha
(0_0)


*atok nak pelok boleh..?*
(kalau tak boleh pun nak pelok jugak..)
Wekk!!
 *nice pic*
Ukhai > Nenek > Auntie mira >Cupi

 
 *Cik Mira & Cik Diella


*nak bg makan ke tak ni danish?*
(>.<)


 *kude yang tak gerak~gerak.*


*menunggu dengan penuh kepastian*


*yeh~yeh..!!dapat naik kude*
(>.<)

 ni je story aku kat i-cty bak kate yuna setiap gambar ade lagu...tp aku pulak setiap gambar ade cerite sampai aku pun tak taw nak cite ape dah..hahaha
takde kene mengene pun kan..
layan kan aje lah ye..
(^_^)

No comments:

Post a Comment